Jag vill bort från det här kalla landet!

Kom precis hem från en tur ute på moppen med syster. Det var svinkallt! Verkligen svin kallt!! Mina tår borde vara blåa nu tycker man, hahah ;) Iallafall, förut tog jag, mamma och syster en sväng ner på stan och tittade på jackor och lite annat kul. Och guud vad jag är ressugen!! Vi funderar ju på thailand en andra gång nu i Januari men inget bokat eller bestämmt än! Jag bara går och hoppas att mamma och pappa bestämmer sig för att vi kan åka! :) Fast det är ju ganska mycket pengar också.. :/ Vilket kanske inte är så bra nu när vi renoverar här hemma. Och vi har ju lilla valpen också så vi får väll se.. Men drömma kan man ju alltid göra, haha! Kiss







Titta bara! Helt perfekt, underbart, gudomligt!! Dit ska vi åka!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0