MY dag so far..

Förlåt för den dåliga uppdateringen för dagen och även för gårdagen! Kom hem från skolan för ungefär 2 timmar sen men har inte orkat sätta på datorn förräns nu, haha. Just nu är jag iallafall grymmt sugen på att åka iväg!! Jag vill bara komma bort till Thailand igen.. dom där veckorna gör ju så sjukt mycket! Jaja, pappa sa att vi skulle vänta med att boka tills mamma kom hem, och nu är hon ju hemma! Så kanske blir det ikväll? Nja, jag vet inte..:/ På tal om att mammi är hemma.. KLÄDER! Vi fick dom första kläderna imorse men det är ennu mycket kvar :) Jag har hittils fått: Jeans-Leggings, Svart tunika med gråbruna möster, svart t-shirt med svarvita detaljer, 3 par ankelstrumpor, Svart luvtröja, vantar och halsduk :) Har inte gjort så mycket mer idag.. Pratat med Matilda lite och så.. :) KISS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0