omg, jag är bortskämd!

Hejhopp i lingonskogen! Kom hem för en liten stund sen, jag, syster och pappa var och tittade på lite saker. Tillexempel skor, jackor, och sen köpte vi mat också :) Jag hittade ett par sjukt snygga pumps i skoaffären! 450 kr, bruna, 5 centimeter klack, och hur snygga som helst! Jag behöver verkligen höst skor.. SEn tittade jga på lite dunjackor och så :) Hittade ett par snygga, men eftersom att mamma åker till Ullared på Fredag så är det ingen idè att köpa massa saker.. Jaja, det ska bli kul att få nya kläder, även fast man inte får välja själv! Men mamma brukar vara rät bra på att veta vad vi gillar så det blir nog bra :) Plus att jag skriver en lista på saker som jag behöver och vill ha! Här är några saker från listan:

Svart dunjacka

Jeans-Leggings, olika blåa, gråa  

Skor höst/vinter

Vantar, mössa, halsduk

Cardigan

Bh, trosor

Vanlig långarmade tröjor, svart och vit

Linnen, också svart & vitt

Ankelstrumpor + ballerinastrumpor, vita

Ja, så ser listan ut just nu. Eftersom att det är så billigt där så kan man skriva mycket saker! Hihi, jag är nog ganska bortskämd..? Aja, vi hörs lite senare! Puss&Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0