Söndags morgon

Godmorgon alla pigga och glada där ute! Som ni säkert har hört så vann ju självaste Foki Årets blogg igår! Så ett grattis till henne då :) Och ett grattis till alla andra vinnare av dom andra priserna också! Ja, tillbaka till min värld då, hahah. Jag vaknade för en stund sen, är ganska glad idag dels för att jag vet att det är höstlov! Men också för att vi ska åka och prata med farfor och farfar idag, om hundpassningen då. Och om dom kan ta hand om henne någon vecka så blir det mycket lättare att fråga mormor och morfar eftersom att dom bara behöver ta en vecka, eller så! Och om båda säger ja.. ja, då betyder ju det att vi kan åka! Tihi, vilken konstig teori jag har men iallafall! ;) Menmen, jag återkommer om det senare. Kiss and Huggs








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0