Sviken

Det är så svårt att skriva något om dig, speciellt sånt som inte är bra.. Men jag måste säga hur jag känner..
Du vet att jag älskar dig, och att du är min bästavän, men någon gång måste du förstå, måste du sluta. Du kan bli välldigt arg och aggresiv, men jag vet att du inte menar det.. Jag trodde jag kunde lita på dig, så många hemligheter jag har berättat för dig. Men så ser jag att du har skickat alla dom hemlighetera i sms, till andra.. Och nu är dom inte hemligheter längre.. Alla vet om allt vi har pratat om, allt. Men sådär som du håller på, jag vet inte.. Och det där gulliga smset som du skickade, det var jätte fint.. Jag trodde verkligen på dom orden, men jag vet inte om dom är sanna? Jag känner mig sviken och bedragen ibland.. Även fast att det är välldigt svårt att inte tycka om dig, det går liksom inte.. Och när jag säger till dig, säger till dig att sluta, sluta med allt.. Vara seriös, ja.. vad händer då? Jo, du blir arg.. Kallar mig fula saker, slåss och ja, sånt.. Men jag vill inte såra dig när jag säger så, jag vill bara att du ska sluta. För du är inte cool, inte häftig eller så när du gör som du gör.. Jag vill bara att du ska förstå.. För jag älskar dig, bästavän föralltid..♥

Och om du inte vet vem det är, så en ledtråd.. * va klok på den här lektion*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0