Vackert väder idag! - Eller hur..

Har precis sett klart en film med lillasyster, barnfilm så inte sådär jätte bra, hahah! :) Men rätt gullig var den ju. Idag hade vi engelskaprov i skolan också, det gick skit bra tror jag, eller iallafall kändes det så.. Det var inte så svårt så man hoppas ju på det bästa! Vi såg på någon musikal också, som hette Resan till LaPaz. Hahah, inte bra faktiskt! Nä, gud vad taskig jag låter nu, men intressant var den inte! :o Det har vart vråldåligt väder idag, regnat och så. Så mamma hämtade mig efter skolan så jag slapp gå hem! Thanks mum!♥ Nu regnar det igen och jag vet inte vad jag ska hitta på.. Nä, men jag tror jag ska ta upp boken och läsa lite om en stund, fast först ska det kollas bloggar! later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0