bad update- i know!

Men jag har inte vart hemma något idag! Jag har vart med kompisar hela dagen så det har vart svårt att uppdatera.. Olivia sover här ikväll också :) Just nu ligger hon och sjunger till min iPid Touch, hahah inte direkt Carola klass! Emil och Olli gick precis hem efter ett dopp i jacuzzin :) Hade bara 1 par shorts att låna ut så Olli fick bada i kjol! Hahahha, men det gick ju bra det med! Hahha, imorgon ska jag nog träffa Matilda och dom en stund.. Och jag funderar på att sluta på innebandyn eller iallafall ta en paus.. Orkar liksom inte med det nu plus att det inte är lika roligt längre.. Aja, vi får se.. Men nu ska vi hitta på något kul! :) Kysssar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0