Blogg problem..

Kom precis hem, har vart i skolan och så. Fast vi slutade tidigt idag så jag har vart ute med Olivia, Jonne, Viktor och Hanna en stund:) Vi var och kollade på filme dom spelar in här i lilla Vibble, och vi pratade med Eva Röse som är huvudpersonen typ :) Rätt coolt! Hahah, iallafall.. Bloggen går inte bra just nu.. Vet inte om det bara är en period eller om min blogg har blivit ointressant?? Om det är någon som har något tips om vad jag kan skriva som är mer intressant eller kanske har något tips om hur man får fler besökare? Är det normalt att det går upp och ner hela tiden? Siffrorna har gått ner en rejäl bit nu, men håller sig på samma nivå nu.. Fast den nivån skulle jag ju vilja ha upp lite, så om någon har tips eller så.. Kan ni gjärna få säga vad ni tycker i en kommentar eller så! Tack! :) Puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0