Äntligen uppdatering!!- bilder

Nu äntligen blir det uppdatering här på bloggen! Idag har jag vart på stan med Matilda och shoppat :) Jag köpte en jättesöt lila blus och en fläta. (kommer bilder) Jag tog cykeln in till henne vid halv 11 och så var vi hemma hos henne en stund innan vi begav oss mot staden:) Vi träffade många där, t.ex Tintin, Julia, Emilia, Isabella, Vendela och så några boys ;) Hahaha, ja det blev ju mat på donken och liten smått&gott också! Jag drog hem vid kanske 4 gissar jag på.. Sen tog jag ett bad och nu sitter jag här! Nu ska jag göra mig iordning för att gå ut med boysen, hahah;) Menmen, här kommer bilder!! :)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0