förlåt för dålig update!

Men internet är lite cp nu när alla snickare är här på dagarna.. Men pappa fixade det nu :) Tacktack pappsen!♥ Jag gick till skolan idag för vi skulle ju ha klassfoto! Tror faktiskt att jag blev ganska bra för en gångs skull! Hahha, eller hoppas det iallafall.. Jaja, sen började jag må illa och få ont i magen så jag åkte hem strax efter lunch. Har inte fårr i mig något idag, bara en macka och lite cola.. Jaja, hoppas det är bättre imorgon! Pappa har åkt för att hämta mat, dom skulle äta pizza som inte jag alls är sugen på! Så jag får nog pommes med något, hahah nu låter jag som en tjockis! :) Pusss


pic: saara







Kommentarer
Postat av: Moooa såklart:D

DU TJOCKIS? ALDRIG as snygg bild och det var synd att du fick åka hem...... Men i alla fall hoppas du mår bättre:D

2009-09-09 @ 20:03:48
URL: http://qukio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0