Godmorgon!

Olivia sover ännu så tänkte lägga in ett snabbt inlägg nu :) Det blev inte så sent igår, till 1 ungefär.. Idag ska vi träffa Matilda, Alex och Jonas typ.. Eller vi får se hur länge Olivia stannar här, för jag har ju inte snackat med henne om det än! Jaja, vi tar det när hon vaknar :) Just nu är jag super sugen på godis!! Sån tur att det är lördag då! Hahaha, nu ska jag titta runt lite. Och juste, känner mig sämmre nu, har ont i nacken och halsen, snorar och så.. Är det bara jag som känner så? Byee







Kommentarer
Postat av: Anonym

jonas grönhagen han som går i lyckåker

2009-09-12 @ 11:10:41
Postat av: saarajakobsson.blogg.se

ja :)

2009-09-12 @ 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0