Har man blogg så har man!

Kom precis hem från tadläkaren och har satt mig framför skärmen igen! Hahah, ni kanske tycker att jag är en datanörd, men har man blogg så har man! :) Bloggen börjar gå uppåt igen också, vilket är jättekul! MEn det kanske är för att jag har blivit bättre på att uppdatera? Iallafall, gick bra hos tandläkaren.. Men gud så onödigt att åka dit!! Fick lägga mig i stolen, dom tittade på mina tänder, sa saker som jag redan vet och sen var det klart. Jag menar, 30 sekunder typ?! Helt totalt jävla onödigt! Det har ju vart prat om att jag ska ha tandställning i typ 3 år nu, men varje gång jag är där så gör dom inget!! Såklart att jag inte vill ha tandställning, men jag vill ju ha fina tänder? Jaja, dom sa att det tar ca, 1 och ett halft år till! Tänk om jag kommer bli skit ful i tandställning? Tänk om ingen kommer tycka om mig då? Ähh, det är inget att oroa sig för nu iallafall.. Men ikväll ska jag till Matilda en stund, för mamma ska dit och träffa Anna (matildas mamma) och några andra kompisar vid 7 typ. Kan tänka mig att vi åker hem vid 11 kanske :) Kommer säkert bli kul! xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0