Men vafan!!

Skithål också! Hade precis skrivit ett inlägg och så bara försvinner det, helt borta, poff upp i rök!! Blir så jäkla sur när sånt händer! Åhhhh, så nu blir det ett kort inlägg tyvärr.. Vi har iallafall ätit nu, mat från Joda. Gott som alltid! :) Nu sitter jag uppkrupen i soffan med en filt omlindad kroppen och med min kära dator i knät :) Fryser som as så när man har datorn i knät så blir det ju varmt, smart va? :) Hahah, Mamma och Pappa ser på någon konstig film som jag inte vill se på så jag håller mig till dataskärmen :) Förkylningen är detsamma, möjligen lite bättre i halsen men annars.. nej.. Vi får väll se hur det blir imorgon. Passar på att säga godnatt nu ifall jag inte orkar skriva mer sen.. Puss och Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0