Morsning korsning!

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men jag var med kompisar hela dagen.. Olivia åkte hem vid 1 typ och sen var jag lite med Emil och Ollie och dom drog väll vid 3 kanske. Sen åkte vi och hämtade mat från donken, mumms!! Vid halv 6 åkte vi till Stenkyrka till några vänner till mamma och pappa :) Dom har precis fått en kattunge som va skit söt! Han hette simon och var typ 3 månader gammal, en gullig liten pryl :) Vi åt middag där och jag och Jennifer såg på film, det var en trevlig kväll. Och vi åkte väll hem vid 12 tiden tror jag, kollade inte på klockan.. Ja, det var gårdagen det.. Men idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske skulle träffa Hanna en stund men jag vet inte om mamma vill att jag ska vara hemma idag om vi ska göra något hela familjen. För det är ju mamma och pappas lediga dag, ås man kan ju hoppas att vi ska göra annat än att städa.. Jaja, kanske uppdaterar mer senare, för mamma ogillar verkligen att jag sitter vid datorn typ 24/7, hahah! Som jag har sagt förut: Har man blogg så har man! xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0