Sjuk!! (bilder)

Sitter just nu i soffan och gör lite läxor och sånt. Har skit ont i halsen och näsan rinner.. Mår inte så bra med andra ord, fryser så jag skakar! Jaja, gick i skolan idag iallafall, men jag gick hela tiden och bara ville hem.. Syster är också sjuk tydligen så vi får väll se om vi stannar hemma båda två imorgon, om det inte är bättre alltså. Mamma köpte hem Magnum Mini till oss också, mumms! Tog en mandel, och satte mig vid datorn:) Hahah,
I LOVE MY COMPUTER! :) Hihii, nu ska jag göra något annat. Slängkyss







Bild 1: My computer, en compaq 17 tums :)
Bild 2: Hahah, snygg vinkel på mig som äter Magnum!
Bild 3: Närbild på min mummsiga glass ;)
Bild 4: Jag och min älskade glass!








Kommentarer
Postat av: Moooa såklart:D

Haha :D

2009-09-09 @ 20:01:17
URL: http://qukio.blogg.se/
Postat av: vickan

likadan dator som jag ;)

2009-09-12 @ 11:13:14
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0