Tidig morgon!

Välldigt tidigt för min del, med tanke på att det är Lördag idag! Har vart uppe i typ 2 timmar nu, så jag har hunnit äta frukost, busat med lillan och sett lite på TV :) Idag ska jag vara hemma och ta hand om lillasyster och Izza, sen fyller ju Farfar 70 år idag! :D Grattis Faffa! Så vi åker väll till han en stund och som jag tror blir det även middag där :) Menmen, jag har lovat lillasyster att gå med till affären och köpa godis idag också. Sen ska jag ta ett bad och tvätta håret och lite så :) Och nu börjar det regna också! Ser världens största svarta moln påväg hitåt så det kanske blir åska och blixtar sen? Jaja, vi håller oss inomhus idag, eller just nu iallafall :) Kyss på rumpan

Nytagen bild på Izza, 5 månader<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0