@ MATILDA!

Nu har jag slängt mina saker i Matildas säng och lånat datorn för att blogga lite igen :) Länge sen sist, min dator funkar inte så jag har faktiskt orsaker! Okejokej, den funkar ju, men hur seg som helst och det går bara att gå in på vissa sidor och det tar typ 100 år? ;o Man får rådamp bara för att man blir så irritirad.. Och uppe på det så har mitt virusskydd gått ut, skit! Måste be pappa att skaffa nytt. Menmen, dagen spenderar jag hos Matilda i stan, och även natten då :) Sen imorgon så ska vi kolla lite på BRS-cupp och så, mysigt :) Men nu ska vi ta en promenad till affären och köpa gott, hörs senare. Puss på stjärten!♥

Bjuder på några fina bilder från gårdagen med Matilda, Tagna med M's mobil :) 


Körde på inget smink igår, men visst är jag vig? ;o


Matilda med, gissa hur länge vi har tränat?!


Hahha, varning för flummbild. ;)


Hahah, love :)


BJUDER VERKLIGEN PÅ DEN!! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0