SEGT

Nu funkar datorn lite bättre igen, snabbare och så :) Men jag har fortfarande inte fixat virusskydd så datorn är ju inte så säker, så man vågar inte gå in på en massa sidor ändå. Virus finns ju överallt nu för tiden! Haha, nu lät jag som en gamal tant, men det är ju sant? Vart man än trycker så finns ju risken. Och jag vill inte att min dator sak krascha eller så ;o Så jag får vara lite försiktig med det tills vidare.. Men jag vet inte om det går att ladda upp bilder än.. Det får vi testa sen :) För i övrigt har det väll inte hänt så himla mycket.. Jag har vart lite små sjuk ( fast det har väll alla känt av?), bästavän har fyllt år, och ja, mycket mer :) Just nu ser jag på Talang med mamma och systrar, myskväll som gäller då :) Imorgon ska jag till Kuse Änge med klassen och faga, dvs räffsa löv och elda upp dom tror jag. (?) Hahha, vi ska iallafall räffsa löv och sånt ;) Sen drar vi hem till Alma sötnos och fika :) Myysiigt! Och juste, jag har börjat läsa Twilight igen. Jag läste ju första, andra och halva tredje boken i Thailand. Sen har jag inte läst på typ 3 månader. Och jag hade helt glömt bort hur beroende man blir av dom! Så jag började läsa trean i förrgår, och nu är jag snart på halva fyran :) Tänk att det är den sista boken! Vill verkligen inte att sagan ska ta slut :( Så denhär eftermiddagen har jag ängnat åt att läsa, i love it! :) Menmen, nu ska jag kolla vidare på lite bloggar och bara chilla. Men jag lovar att jag ska försöka förbättra uppdateringen, suger verkligen! Tänkte faktiskt lägga upp en måste göras- lista straxt! Stay tuned ;) Puss 


Gammal bild :) ( Det gick att ladda upp bilder!)


ME LOOOOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0