VALBORG

Kom nyss hem, har vart ute och ätit med Mammi, Pappsen och syster. Mysigt och gott såklart :) Har inte orkat uppdatera idag, och heller inte på några dagar då.. Men det är så tråkigt när jag inte kan ladda upp bilder! Håller ni inte med? Jag måste skaffa mig en system kamera! Kan ju önska mig en när jag fyller år? :) Men det går ju inte att ladda upp bilder över huvud taget nu.. Helt sjuk dator jag har ;O Menmen, imorgon tror jag att det blir grillkväll med folket hos Alma :) Myyyyys! Så imorgon ska jag iväg och handla lite, sen till Alma. Hon fick kaninungar idag också, hela 8 stycken små sötnosar! Dom ska vi kolla på imorgon :) Kanske inte kan mysa med dom när dom bara är 1 dag gammla, men sen när dom är lite större så :) Tänkte försöka att ladda in min nya header igen.. Även fast det inte lär ge något resultat.. Gud vad jag hatar min dator ibland! Ska försöka fixa med virus skyddet redan nu, om det går :)  Vi hörs nog imorgon! Puss


Kommentarer
Postat av: Ewe :D The blondiie

Tjobre !!!!!!!!!!

2010-05-03 @ 21:09:59
URL: http://ewess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0