VÄRLDENS ENKLASTE OCH GODASTE FRUKOST/MELLANMÅL

Jag har precis ätat några mackor med påskskinka :). I LOVE!! Så enkelt, så gott! Menmen, idag var sista skoldagen så nu är det påsklov! Sååå sköönt! Det har bokstavligen vart en lysande dag idag! Riktig vårdag faktiskt! :) Sen hade vi ju påskdans idag oxå, så nu har jag lärt mig en massa olika! :) Bugg, Foxtrot, Linedance, Disco och ja sånt. Kul! :) Och idag fyller doggy 1 år också! Så om mamma hinneer ska vi åka till zoomarket och köpa lite saker till henne :)  Men sen får vi se hur det blir, hörs sen! Puss ♥ 

YES, DET GICK ATT LADAD UPP BILDER! :D


Sötaste Moa, som åkte idag.. Kommer inte ihåg vart, men hon skulle iallafall åka skidor :)


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Fin bild:)

2010-04-02 @ 12:17:26
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejsan.



Jag undrar om du kunde göra en header åt mig? (A)



Mvh Malin

2010-04-02 @ 17:28:15
URL: http://mollanaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0