BÖRJAR MORGON EN MED VÄNNER

Vaknade för kanske en timme sen och gick upp och la mig i mamma och pappas stooora säng och kolla på tv :) Hahah, myyysigt! Nu tänkte jag kanske ta lite frukost, om jag orkar det.. Är aldrig hungrig på mornarna, vet inte vad det är med mig? Äter seriöst aldrig frukost, och det är ju inte det bästa.. :/ Måste börjaar när skolan startar, det är ju ganska viktigt med dagens första mål.. Nåja, nu ska jag titta på Vänner på datorn, sen får vi se vad som händer.. Skulle ju va med Jonathan x 2 idag, men jag var tvungen att vara barnvakt! ;o Ahh, så vi får ses imorgon istället.. Menmen, Puss 



En bild som jag tog när vi åkte ner och käkade vid hamnen.. Måste snart ladda in bilderna från mobilen. Har hur många fina som helst, Promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0