FUNDERINGAR

Vetni vad jag bestämmde mig för nyss? Jo, att jag ska börja jogga, och verkligen tänka på vad jag stoppar i mig.. Men det är ju som alla vet, lättare sagt än gjort, tyvärr. Jag vill ju verkligen komma igång och träna, få en sundare livsstil och trivas bättre med mig själv. Fan att jag är en sån gottegris! Åhh, nu blir jag sur på mig själv! När jag och syster pratade med Amanda så lät det så enkelt, så roligt.. Men vem orkar igentligen gå upp klockan 6 på morgonen och springa? Det är säkert ganska skönt när man väl är ute, men när man ligger där i sängen och hör väckarklockan ringa så är det.. ahh, frustrerande liksom. Beundrar alla dom som gör det, verkligen! Och man har ju hört att jogging ska vara en av dom effektivaste sett och det som ger snabbast resultat.. So why not give it a chance? And then I mean a real chance! Tror ni att jag kan bli mer vältränad och kanske tappa något kilo tills skolan börjar? Njaaa, tveksamt va? Då måste jag ligga i ordentligt, riktigt jävla ordentligt! Okej, nu har jag bestämmt mig, jag ska ut och springa imorgon.. Måste börja någon stans eller hur? Nu sak jag verkligen försöka, och jag vill verkligen lyckas.. Så ja, jag får väll säga lycka till, till mig själv.. Good luck Sara, good luck..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0