NU FÖRSTÅR JAG...

Har precis varit ute och sprungit en sväng, duktigt va? :) Haha, och jag kan ju säga att nu förstår jag varför folk går upp och springer på morgonen.. För då är det ju inte så varmt, solen håller ju på att gå upp och luften är sval.. Annat än mitt på dagen då solen står som högst på himlen! Man blir ju 5 gånger så svettig och det blir 10 gånger jobbigare..! Ahhh, men ja.. nu var det gjort iallafall. Får väll tvinga mig själv att gå upp tidigt och springa, måste ju ändå börja vänja mig med skoltiderna sen.. Nu väntar en kall, svalkande dusch, bloggar mer senare! Puss


Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Absolut kan du få göra det :)

2010-08-11 @ 15:55:15
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0