NU KÖR VI DÅ!

Ikväll blir det träning, efter ett tag av uppbehåll! Så nu får vi väll se om konsien ännu håller eller om den suger efter en slapp sommar.. Ja, jag kommer ju inte att vara i topp kan jag ju säga redan nu, haha. Känner mig lite småförkyld och det tar ju någon träning innan man är i form igen! Vi börjar om cirkus 2 timmar, och kör till 8 tror jag.. Så vid kanske halv 5 går jag och tvättar håret och klär på mig träningskläder, sen upp på biken och spurta till hallen! :) Haha, jag vet, smart att tvätta håret innan man tränar. Men jag har inte tvättat det på typ två dar, så nu är det allt dags! Men ja, jag skriver mer senare ikväll eller imorgon, Pusshej 


Kommentarer
Postat av: Emiliris

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-05-12 @ 14:15:17
URL: http://emiliris.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0