ANDRA ADVENT

 

Godmorgon!
Idag är det andra advent, vilket betyder att det snart är jul. Och jul betyder att det inte är långt kvar till thailand! Gissa om jag längtar? Haha, dum fråga.. Jag längtar så in i helvete kan jag säga, fyfan vad skönt det ska bli.
I fredags bakades det pepparkakor hemma hos farmor och farfar med alla kusinerna. Mysig da´g, och mycket pepparkakor blev det. På kvällen var alla helt slut, själv låg jag inne i farmors säng med världens migrän. Kul.
Igår kväll var det iaf dags för årets julbord. Kvällen blev riktigt rolig och mysig. Med både förfest och efterfest hemma hos oss, med mycket skratt och prat. Kvällen blev lyckad helt enkelt. Idag så blir det nog bara mys här hemma, kanske lite filmtittande eller unospelande. Ha en trevlig andra advent

 


Kommentarer
Postat av: Eivindmaiken

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2012-02-13 @ 11:10:51
URL: http://eivindmaiken.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0