F R Y S E R

längtar efter solen. längtar efter det turkosa, varma vattnet. längtar efter den vita, varma sanden under fötterna. längtar till paradiset.
sitter och fryser tårna av mig, sjukt kallt även innomhus! eller det kanske bara är jag? aja, är riktigt trött efter en lång skoldag, som slutade med att bussjäveln körde ifrån mig. fan vad arg man blir! då var det bara att ringa min mormor som den snällaste i världen, och självklart kom hon och hämtade mig. det tackar jag för. sen har jag bara legat invirad i en fillt i soffan, tittat på project runway och käkat natchochips. laaaatmask. har egentligen både spanska och matte tills imorgon, men jag orkar liksom inte. senare. nej, funderar på att ta en kopp te, eller vad som helst som gör mig varm. ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0