JULSTÖK

hola guapas!
har inte kunna blogga på nån dag eftersom att blogg.se har varit helt cp. någon mer än jag som har haft problemet? nåja, nu funkar det och allt är frid och fröjd. gårdagen, eller ska jag säga gårnatten?, tillbringades hos matilda. med tacos, film, skype, skratt, manikyr och en massa skoj! härlig kväll blev det. dagens planer är att ta en sväng på stan med mammi, kanske fika eller så. sen blir det julstädning och pyntning. kanske tas granen in idag också, eller så får den vänta till morgondagen. jag behöver iaf köpa mina sista julklappar, sen så är jag färdig med alla paket till familjen. skönt! känner mig ganska nöjd med mina köp faktiskt! Hörs senare! ♥

 
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0