LOVE MY MACKA

hemma nu, efter en lång dag med båda sidorna av släkten. har inte fått så många saker, för att datorn kostade ju mer än dom andras tillsammans. men jag behövde ju verkligen en ny dator, plus att jag har världens finaste föräldrar! sen fick jag pengar, hörlurar (som tydligen skulle vara skitbra?), kläder, en pälsmössa, mer kläder, nagellack, en ny klocka, smycken, mer kläder, en bok och typ några saker till. haha, det blev ganska mycket nu när jag rabblade upp allt.. aja, ska ännu dra till stan och köpa några saker, skor, parfym, hårinpackning, ja lite sånt. ska nog ta en sväng med matilda sen i mellandagarna. menmen, jag uppdaterar säkert imorgon. Godnatt ♥
min macka (mac) är fett fin, looooooove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0