S O V A

hola amigos!
tänkte gå och lägga mig i min renbäddade säng om en stund. mysigt värre! älskar att gå och lägga sig när man precis har bäddat rent, håller ni med? jaja, har en ganska soft sista vecka i skolan. eller vecka och vecka, slutar ju på onsdag så det är ju bara tre dagar men shit the same. imorgon börjar jag klockan fem över nio, med film i aulan. vilket betyder sovmorgon! love. sen slutar jag ifs klockan tre, så det är ju en ganska lång dag endå. sen drar jag och syster och fikar, för att sen klockan fem bege oss mot frissören. ska bara fräsha upp håret, dvs klippa topparna, klippa upp och kanske något annat. får se! sen på tisdag har vi mentorsdag, en dag med våra mentorer kort och gott. det blir väll pulkarace, film eller något i den stilen. slutar iaf halv tolv tror jag. sen på onsdag, avslutningsdagen, börjar jag klockan halv tio och slutar halv tolv. sen är det lov! fyfasiken vad skönt! ahh, längtar.. sen på fredag så är det ju julafton, och vem längtar inte efter det liksom? på min önskelista står bla en Mac Book, långklänningar, hörlurar till ipoden, och lite annat. Nej, nu ska jag checka lite bloggs, sen s o v a ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0