SNYGGINGAR

vad jag är duktig, gick upp klockan 08.45 idag! bara för att hinna göra mig iordning, sminka mig och så, till halv elva bussen. och sen när jag kommer upp ligger det en lapp på köksbordet som mamma har skrivit; matilda ringde! bussen går vid halv tolv ist, puss. åhh, kunda ha sovit ett tag till då.. menmen, sånt är livet. chattar just nu med matilda iaf, och även anton, nallebjörnen från växjö som kommer ner på torsdag! woohooo, längtar! aja, funderar på att ta en macka med julskinka innan jag börjar göra mig iordning.. jaja, ,vi får väll se! jag tar med mig kameran till stan och köper ett minneskort idag, så sen kan jag plåta det jag köpt idag, fun huh? men jag uppdaterar sen då, förhoppningsvis med fina bilder. puss på rumpan ♥


jag och min snygga syster yster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0