SVAR PÅ TAL - VIDEOBLOGG

Matilda:
Tja Sara!
hihi, måste bara få påpeka 2 saker..;)
ALLA gick ner till matsdalen utom du och 2 andra eftersom du ratar all skolmat:) inget fel med brunabönor.
Och en massa prov.. hehe,vi har 2 prov nästa vecka, vi har inget prov i Engelska..? Vi gör en teater, men om du ser det som ett prov så okej :) hihi, Annars diggar jag din bloggg:) <3 puss.

Svar:
Hejhej matilda!
ALLA andra gick inte till matsalen, flera andra gjorde som vi och gick och åt pasta istället, så nej, ALLA gick inte till matsalen. Men visst, du kanske inte tycker att det är något fel med brunabönor, men det är inte någon favorit hos mig :) Men smaken är som baken, delad. Ja, förlåt för att jag sa prov, men det kan man väll kalla det? Man ska kunna alla sina repliker utan till och det ser jag som en ganska svår sak, som ett prov på oss. Get it? ;)
Roligt att du kommenterar vad du tycker. Puss <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0