OLIVIAA

det sket sig på devote. så jag fortsätter min min gamla, fina, hedeliga blogg här ist! coolt huh?
just nu sitter jag och olivia vid varsin dator, lyssnar på musik, messar och så. kvällens planer är ganksa oklara, gården, film, nagelmålning, ja, lite allt möjligt sådär. myyys. idag var't det iaf den sista skoldagen för hela året. sjukt skönt! så nu har vi jullov, och börjar inte förens den tionde januari, faast lilla jag börjar ju den tjugonde januari, mihihi! ja, vi åker ju till thaiiii så kommer ju inte hem förrens då. menmen, uppdaterar senare, pussss! 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ville du inte skriva vad vi gjorde på morgonen eller dina julklappar av mej eller nått? okej!

2010-12-22 @ 17:14:34
URL: http://matildahelenajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0