HOLD MY HAND

hejsan hoppsan folket!
sitter och fryser, medans akon och mj's 'Hold my hand' dunkar ur mina högtalare. sjukt bra låt! slutade iaf tidigt idag, vilket var väldigt skönt. mindre mysigt var väll det faktum att busshelvetet var tjugo minuter försenad. och där står jag i mina converse, tunna leggings och utan vantar. tror ni att jag frös? svaret är ja. men jag får väll skylla mig själv för klädseln, det var ju trots allt jag som klädde på mig imorse. hade ju ett no- prov idag, vilket visade sig vara riktigt svårt! svårare än vad jag hade trott. trodde verkligen att jag skulle få ett IG. men vad tror ni att jag får? jo, ett VG+! helt sjukt! eller ja, inte väntat iaf, haha.. så nu var ett prov avklarat, sen har vi so prov på fredag, spanska tills på torsdag och även svenska tills torsdag. så jag har ännu en del plugg kvar.. ♥


27 dagar kvar, 27 dagar till värmen, 27 dagar till paradiset, 27 dagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0