3 Januari, 12 dagar kvar!

Godmorgon sötnosar :) Sitter med datorn i soffan och ser på Robinson. Jag har inte var så 'inne' i själva programmet iår. Jag tror att jag har sett typ 2 eller 3 avsnitt bara. SÅ jag vet inte så mycket om lagen, personerna och så. Men jag tror att jag hejar på det blåa, heter det typ AGWE? Hahah, får lita på att ni läsare kan det ;) OCh dom gula heter typ... BRISE? Eller något sånt knäppt namn, haha! Jaja, ni får rätta mig om jag har fel! ;) Menmen, nog prat om Robinson. Vads tycker ni om min nya design då? Söt va? Gjord av syster Sanne, tack!♥ Länk finns nere till höger :) Men idag ska jag ner till Södervärns Hallen. IBK spelar ju innebandy match där vid typ halv 4 eller något sånt? Deras nya spelare Christian Hellström (tror han heter så) gör sin preiärmatch i Visby IBK! Ska bli kul, men jag ska ju jobba där med laget :) Vi ska typ sälja bollar, ha koll på sargen under match, innan och efter. Och så ska vi städa och så efter, kan nog bli rätt kul :) Eller vad tror ni? Men ni får ha en bra dag, så försöker jag väll att uppdatera lite senare i kväll :) Puss  


Påväg till julbordet i November.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0