BLOGGDATOR!

Jag vill köpa en mini dator som jag kan ha som bloggdator. Då kan jag ta med den till Thailand och så :) Min dator är ju en 17tums, och den kan man ju knappast bära runt på? Jag vill typ ha en Appel dator, 10 tums. Men dom är så jäkla dyra för att vara så små.. Eller så vill jag ha en Mac. Dom är så söta och jag vill verkligen ha en bloggdator! Jag tänkte att jag kan väll spara lite, några månader sådär så borde det räcka till en lite billigare dator. För jag vill ju inte ha någon såndär som man betalar på i ett år eller så! Känns så jobbigt.. ;s Men mamma och pappa tycker att det är helt onödigt bara för att jag redan har en dator! ;s Alltså, tror dom att jag ska släpa runt på min feta dator?! Den väger typ 3-4 kg? Gud, jag vill verkligen ha en bloggdator!
Är det någon som som har något tips på vart man kan hitta en bra bloggdator för inte så mycket pengar? Tacksam för svar!
Puss 
 









Kommentarer
Postat av: melissa

SV: ja, det gick väldigt fort. :) Jag kom med på "duktigast på att kommentera " och då hittade många min blogg och den tog sig in på toplistan :)

Din blogg skolle nog behöva fler fina bilder.:)



Japp, jag tjänar pengar på min blogg. men inga stora summor:)

2010-01-04 @ 10:17:57
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: Anonym

Jag vill också ha en likadan!:D

2010-01-05 @ 00:53:46
URL: http://milliea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0