GODMORGON

Vaknade nyss.. 20 i 1. Jag vet lite sent kanske, haha ;) Menmen jag drömde en skitkonstig dröm inatt, kan inte förklaraallt här för det kommer ta år och det kommer bara låta konstigt, haha! Menmen, idag så ska jag väll göra lite läxor eftersom att det är 6 dagar kvar tills skolan börjar. Sen vid 6 så ska vi ut till min kusin och titta på deras nya kattungar som dom typ ska lämna bort för min morbror tål dom inte :( Sorligt värre.. Men sen ska vi väll äta där och så, så jag vet inte riktog när vi kommer hem. Ska bli mysigt iallafall :) Vad ska ni hitta på idag då? Pusshej

  
Suddig men man ser bättre hur mitt hår ser ut :)






Kommentarer
Postat av: Sebbe

har du någon favorit tv-serie? =)

kramar!

2010-01-02 @ 14:35:59
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra lördag? (:

2010-01-02 @ 15:04:05
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0