Hemma igen.

Kom hem nyss, har ju vart i Södervärnshallen som ni redan vet! Var rätt kul. Hahah, jag och Matilda var sargvakter, och vi satt typ ovh skrattade och flummade oss hela tiden! ;) Hahah, fett skoj jaou! Matchen slutade 8-8 efter 0-0 i Sudden Death. Det stog 8-7 till IBK, klockan stog på 19.58, två sekunder kvar. Och Älvsjö
(tror att laget hette så) gjorde mål! 2 sekunder kvar liksom?! HUR LYCKAS MAN???! Aja, så det blev då 5 minuter Sudden Death. Inget mål på dom 5 minuterna, så matchen slutade lika. Det var en välldigt spännande match :) Plus att man fick gratis bulle och läsk, haha ;) Det var vi värda tycker jag! Jaja, nu ska jag nog sortera in lite tvätt som mamma har lagt fram på skrivbordet.. Eller, om jag orkar ;) Haha, här får ni en lista på mina nyårslöften också. Fast jag brukar inte vara så bra på att hålla dom, men nu måste jag verkligen försöka!
 Första och andra pungterna är viktiga! Har ni några nyårslöften? Berätta! :) Puss







Kommentarer
Postat av: F.

OJ! Gå ner i vikt? :O Hur många kilo hade du tänkt dig? Du vet väl att det kan vara farligt att gå ner i vikt när man är så ung!?

2010-01-07 @ 10:00:23
Postat av: Moa <333333

Jaa håller med på den sista lev livet :D ovh nu har du ju typ ej Blogg... och du skulle få mer besökare :O

2010-01-08 @ 23:16:38
URL: http://flygandeko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0