Morsning!

Vaknade för en stund sen, blev en rätt sen kväll igår med. Igentligen så ska man väll börja vänja sig vid att gå upp typ vid halv 7 igen? Med tanke på att skolan börjar på Fredag, och då kan man ju inte sova till 12?! Ojojoj, hur sak dethär gå? ;o Får försöka gå och lägga mig 10 i stället för 2 i fortsättningen.. Men det är bara det att jag inte är något trött på kvällarna, bara för att jag går upp typ vid halv 1. Menmen, det får lösa sig! Igår gjorde jag och syster Sanne en header till bloggen som ska ligga uppe när vi är i Thailand :) Blev jättegullig! Men den får ni se dagen innan eller så :) Idag sak jag göra läxor, läxor och läxor..
Måste verkligen ha klar allt tills på Fredag!! Är det någon annan som ska göra något kul idag?
Pusshej


Några månader sen? Blont håår!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0