NORMALT?

Sådär ja, nu har jag bytt till min laptop istället. Mycket bättre! Den andra datorn är hur seg som helst, man får stå på tangenterna för att dom ska reagera, anntingen så reagerar den inte alls eller så blir det typ hundra tecken, man måste trycka flera gånger för att få fran en bokstav och när man ska sudda så suddas typ allt! ;s Världens dåligaste fitt dator!!! Ursäkta språket men får verkligen råagrodamp! Men jag får väll hålla mig till min NORMALA dator. Just nu sitter jag iallafall nere i mitt rum och lyssnar på lite musik och kollar lite sådär. Blev skitsugen på att göra en ny header och design, fast jag är ju rätt nöjd med hur det är nu.. Ähh, jag ska iallafall göra några headrar och se om någon blir snygg så får vi se om det blir något nytt sen :) Puss


Olivia, Fanny, Hanna och Jag för typ ett år sen :)<3






Kommentarer
Postat av: Moooa såklart:D

Jag är den med baby rosa ränder ;P :D

2010-02-11 @ 16:30:35
URL: http://flygandeko.blogg.se/
Postat av: Anonym

olivia, fanny, moa och du :)

2010-02-18 @ 19:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0