100701/TRÅK

Första Juli idag, härligt, huh? Solen lyser på en klarblå himel och ändå så jag tråkigt? Ja, igentligen skulle jag träffa Hanna idag, men hon skulle till stan så vi får träffas ikväll istället :) Sen skulle jag träffa Matilda, men sen så hade hon ingen lust typ? Och så blev det massa knas.. Menmen, sen tänkte jag träffa Olivia, men hon svarar inte :( Vad är det med alla, ingen vill, eller kan träffas? ;o Lillasyster ville se Göta Kanal 3 idag igen, så nu sitter hon här i soffan och babblar om vad som ska hända och allt sånt.. Hahha, jag såg faktiskt också denhär filmen igår?? Menmen, nu fick jag sms av Matilda att vi nog kan träffas ändå! YEES! Vi hörs senare! Puss ♥


Izabella, även kallad Izza ♥


Smultronplockning ute i Tofta :)


Kommentarer
Postat av: Erlandvanja

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-12-14 @ 15:19:46
URL: http://erlandvanja.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0