100710/ MYSKVÄLL

Ser just nu på film, men tänkte slänga in ett inlägg lite snabbt. Ikväll så är det bara jag och mina systrar hemma, så vi har en liten myskväll bara vi 3. Vi har badat i jacuzzin, ätit mat, myyyst och ja, ser på film då :) Mysigt värre! Idag var jag med familjen i stan och ja, köpte lite olika grejer. Jag köpte ett par adidasbyxor, ni vet säkert vilka. Domdär som typ alla har nu, svarta och vita, tighta i benen osv, ja ni vet väll? :) Aja, dom och en ny cykelhjälm, hahha.. Har ju ingen hjälm, har haft sönder 2 styckna på typ ett år! Fast jag andvänder ju ifs inte det så mycket, men det kan ju vara bra att ha :) Menmen, nu ska jag se klart på filmen och mysa bara.
Ha en underbar kväll alla söta läsare! Puss ♥


Hahahahaha, gammaaaaaal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0