GALET, SJUKT, INSANE!

Heeeeeeelt sjukt är det! Helt åt skogen, galet varmt! Ja, det är precis vad det är. För varmt, hur knäppt det än låter, så är det för varmt! Temperaturer över 30 grader typ varje jävla dag? Är det så i rästen av sverige också? Förmodligen, men man önskar ju faktiskt att det kunde vara lite mulet någon dag iallafall! Menmen, just nu sitter jag och hanna i källaren (svalast här) vid datorn och lyssnar på musik och så :) Imorgon ska jag nog va med Hanna en stund och så. Kanske skulle ut till Tofta imorgon också, men nu har jag inte mycket mer att säga. Puss


Kommentarer
Postat av: Saknar!!!!!!!!!!!!! <3

Saknar dig medt mee.. `Hör av diie om du vill g på k-byn med den bestee (JAG) <333333333333333333 Ska ut till Kattvik men du kan vel åka med ngn gång?? :D

2010-07-14 @ 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0