HOLA AMIGOS

Dagen visade sig bli riktigt varm och solig, nästan för varmt för att ligga i solen och steka! Kom iallafall hem från Oliver för en stund sen, har slaggat där inatt med Matilda, Emil och Oliver :)  Det var kul, gjorde massa grejer, haha. Såg på film och spelade dator bland annat. Matilda var tvungen att dra hem klockan halv 8 ( seriöst??!) Och igentligen så skulle jag följa med henne, men hon ' hade så brottom' så jag fick inte det typ? TACK!! Hahha, Menmen.. Var på stan igår också, myys! Köpte ett nytt puder, en ny, skitsnygg sminkborste, ett par beiga shorts, 4 par vita ankelstrumpor och ett par nya ballerina skor :) Älskar skorna, så söta, så enkla! Kommer nog bilder sen! :) Kom just på att jag inte har ätit någon frukost eller lunch.. Ska kika in i kylskåpet och se vad jag hittar.. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0