MYSIG DAG

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag. Men åkte iväg tidigt imorse till stan, eller klockan var väll runt halv 11. Köpte lite presenter till lillasyster, nytt nagelack och en ny tröja. Bilder kommer kanske imorgon :) Jag och syster åt lunch tillsammans i stan, sen tog vi moppen ut till Christoffer i Brissund. Vi gick till stranden, och badade hela dagen, galet varmt i vattnet där! Dom sa att det var minst 24°, sjukt härligt! Och det var mitt första dopp i havet för iår btw.. ;) Ganska sent jag vet, men det har liksom inte blivit av.. Menmen, mysigt var det. Sen drog vi hem vid kanske halv 7, stannade vid affären och köpte varsin liten godispåse, yummi :) Åhh, nu blev jag sugen på mitt godis, så ska hämta påsen nu, haha. Men avslutar lite snabbt då :) Efter det åkte vi hem, målade naglarna, fixade iording oss, och åkte hem till Farmor och Farfar. Där åt vi mat, grillat, och myste. Alltså har dagen i helhet varit välldigt... mysig :) Ja, och nu sitter hela familjen framför tvn och ser på film, ska nog snart spela Skip-Bo, men nu ska jag smita ner och hämta mitt godis :) Ha en underbar kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0