NAKENBAD

Förlåt för dålig update, men jag njuter av min sommar, utomhus! Har inte haft tid att blogga, men vafan det är ju sommar! Då ska man ju inte sitta inne och häcka framför datorn?

Blir ett snabbt inlägg nu bara. Jag sitter och väntar på att Matilda ska komma, ska straxt sminka mig och vänta tills håret har torkat :) Sen så ska jag och Matilda dra in till stan eller hem till Oliver, jag vill gå på stan först iaf, men vi får se vad hon säger.. Jag måste köpa fler linnen, ett par enkla ballerina och svarta shorts. Det är det jag behöver, sen kanske en söt sommatröja bara för att, haha :) Har liksom 1580 på kortet nu, så varför inte shoppa?
Aja, nu till rubriken ;)
Igår var jag, Matilda och Hanna med Oliver och Emil. Vi var hemma hos Emil och Oliver och Emil badade i poolen lite. Sen skulle Matilda, jag och Hanna dra till Kneippbyn och äta. Och när vi kom tillbaka så badade Emil och Oliver igen, fast.. näck! Hahah, så vi satt och vid poolkanten, och dom vägade inte gå upp ;) Sen tog vi deras handukar, kalonger och badshorts och sprang iväg, hahah! Det hela slutade med att Oliver och Emil sprang runt på trädgården, (dörren var låst) och bad om sina handukar, hah. Vi garvade söder! Dom tog massa löv och grejer för att skydda sig, hahah.. Sen fick dom sina handdukar efter typ 40 minuter :) Vista är vi snälla? (a) Mohahahaha, har typ aldrig skrattat så mycket! Och en till sak... Vattnet i poolen, var gaaanska klart ;)


THAI 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0