NU NI!

Pappa hjälpte mig att leta efter sladden, och såklart så hittade han den direkt! Hahah, thanks dad! :) Så nu har jag en massa bilder som jag kan lägga in på bloggen, ända sen Thailand i Januari! Skoj va? :) Tror att jag kanske ska göra en ny header med några bilder, eller bara leka lite med dom. Men nu har ni många roliga och fina bilder framför er! Mer exakt hela 451 bilder! Ska ju rensa igenom lite också, men 400 iallafall :) Lägger kanske in några om en stund, håller på att ladda in dom just nu, och det går sjukt segt! Puss ♥



Välldigt dålig bild, men den där tröjan alltså... Har letat efter den ett tag, men den är spårlöst borta! ;o
 Jag som älskar ju den :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0