PEEEEENIS

Sitter just nu ooch ser på någon sjuk film, där en gubbe och en tjej typ byter kropp? Fattar inget, hahah! ;) Ute öser regnet ner, och dethär ska föreställa Juli? Vilket skämt! Ja, vi behövde ju kanske lite regn efter all torka, men då räcker det väll med lite regn typ en dag i månaden? Inte störtregn varenda dag?! Menmen, nte så mycket att göra åt.. Snart ska jag och syster dra upp till affären och köpa lite saker till bakningen. Vi ska ju baka muffins idag, till lillasyster som fyller 9 år imorgon :) Men nu ska jag se klart på filmen, sen ska jag se vart syster tog vägen.. Pusshej ♥


Vet ni vad jag märkte nu? Att bilderna jag laddar in från XPERIA mobilen, inte blir större eller mindre än såhär! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0