PSSSST...





Jag älskar att sjuga? Tycker själv att jag är sådär duktig, men har fått några komplimanger om min röst. Jag tycker att det är skitkul att sjunga! Jag sjunger överallt, i duschen, i sängen, vid datorn, utomhus, i soffan, i köket när jag lagar mat, och ja, you name it! Ibland kan det ju bli lite pinsamt också, haha. När man kommer på sig själv med att sjunga framför kompisar, i affären eller i skolan.
 
Men iallafall, jag tänkte att jag kanske kunde lägga in ett sånginlägg om ni vill? Så om ni kommenterar om ni vill att jag ska sjunga, och i såfall vilken låt :) Okej? ♥


Kommentarer
Postat av: <3

jaaa:) ta bara en låt :P:P

fin blogg förresten (L)(L)

2010-07-17 @ 13:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0