SNARKANDE ÄNGEL

Matilda ligger brevid mig, och snarkar, haha! Så gullig! :') Just nu chattar jag med Oliver, fett skojj.. Ikväll var jag, Matilda, Oliver och Andrè ute ett tag, till typ halv 12 eller något? Så blev det anuskallt och vi gick hem. Sen kom Oliver och knackade på fönstret, klockan typ 1 :) Han fick krypa in igenom mitt minimala fönster som dessutom sitter typ 2 meter upp, hahah! :) Menmen, det gick ju bra iallafall, sen så klättrade han ut, och sprang hem för typ en halvtimme sen. Och ja, du somnade Matilda :) Så nu sitter jag och chattar med Oliver som sagt, man känner sig inte så ensam när man chattar mede någon, blir mer kul då :) Menmen, imorgon ska jag och Matilda träffa Andrè, Oliver ska typ på bröllop, men kanske träffar honom senare.. Men nu ska jag se på en film eller något, Puss

Road to Hana, Turquoise Lagoon, Maui, Hawaii pictures

Pappa sa något om att åka till Hawaii istället för Thailand iår. Hmm.. Hawaii.. låter inte såååå dumt, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pappa säger att du inte får ha killar på rummet!

2010-07-03 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0