TAKE ME HOME, TO THE PLACE I BELONG

Då var man hemma igen då, och jag hittade en massa snygga grejer! Fast jag köpte bara 2 sjukt snygga cardigans och en skitfin tjocktröja. Älska! Kommer bilder på dem senare, men först måste jag ladda kameran. Och gissa vilka jag såg när jag skulle ta ut pengar? Jo såklart Rosanna, Kissie och Bobby :) Hahah, söta dom.. Men tog inga bilder, tycker atat det är lite oförskämmt att springa omkring och smygfota. Menmen, nu ska jag springa ner och hämta sladden, eller snart.. Haha. Puss ♥


Vad tycker ni föressten om mitt nya linne? Köpte det på Lindex förra veckan!


Kommentarer
Postat av: Korneliusveronica

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2012-06-29 @ 06:45:50
URL: http://korneliusveronica.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0